Sponsored by

Friday, March 12, 2010

jamm

hari ini jumaat,lame tak pergi jamm kat dss...jadi time hari yang bosan ini,aku ajax akim ,hadi memenuhkan mase terluang ngn melalak di dss..hurm tapi sebelum jam ,ade bende cambest aku nak tunjuk...ku terlihat anak kucing bergurauan diatas pokok...:)










haha...tak lame agi kucing nih berubah jadi beruk ler,hehe...mane tah ibunya dibiarkan anak bergayut.:P

11 comments:

Anonymous said...

kucing ni udoh kotor comot...
sah penuh kutu..

conbellydiobeterisme said...

aha..tapi kalau dibersihkan mesti comel...hehe..macam orang jugak kalau diasuh ngn baik ,jadi comel gak hehe

Anonymous said...

orang kene asuh dgn kucing kene basuh maner larr bley same...
basuh lain asuh lain..
lain lain...
hish hish...

conbellydiobeterisme said...

aduyai ,konsep tuh ..kucing liar kalau dibasuh jadi comel,manusia bukan basuh tapi didik dari jalanan supaya jadi lebih berkaliber eceh..tak gituh?;)

Anonymous said...

bukan lar...
maksud kucg kene basuh 2 jer...
basuh 2 nak dekat sme mcam asuh...
sje buat confuse...haha...
sudah sudah...
jgn argue pasal kucing kurap...

conbellydiobeterisme said...

alah,,dia makhluk tuhan jugak..(saje nak panas lagi)..yela2 nnt aku tangkap kucing tuh bagi kat ko yah..btw..sape neh..takkan anonymous je kowt..takde stail ar..hehe

Anonymous said...

let anonymous be anonymous...
hahaha...

conbellydiobeterisme said...

ok i'm not guessing anyone,but keep comment yah..:)

Anonymous said...

sure...tpi tulis arr mende baru..
xkan nak komen pasal kucing kurap jer...

conbellydiobeterisme said...

dah pon haha...tukar kucing lain..hehe

conbellydiobeterisme said...

aduyai ,konsep tuh ..kucing liar kalau dibasuh jadi comel,manusia bukan basuh tapi didik dari jalanan supaya jadi lebih berkaliber eceh..tak gituh?;)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...