Sponsored by

Saturday, April 9, 2011

lu langsi ,lu matii!

satu petang aku naik train pergi ke satu destinasi .Sedang elok aku duduk merenung ke arah tingkap sambil duk fikir dalam otak

"bile aku nak sampai neh ,Ktm neh dah la macam siput ,bile la nak upgrade jadi kuda pulak aih"

Tengah elok aku termenung ,tetibe bunyi kecoh belah blakang sane.Tetibe aku dengar sorang amoi duk bebel kat seorang laki tu dengan muke bengis.

"u ape hal tolak-tolak neh ,u tau ka tempat ini sempit"

"tau ,aiyoo train neh memang dah sempit ,i mane ade tolak2"

"i nampak u tolak tadi ,u jangan nak tipu ,tangan u letak mane haa?!"

"i mane tolak ,tangan i letak dalam kocek la ,macam la i gatal sangat"

gaduh punye gaduh ,sampai la destinasi si amoi tuh .Sebelum die kuar die cakap

"kalau i tgok muke u skali lagi ,siap u!"



then mamat tadi balas ,

"macam la aku nak tengok muke ko lagi"

aku gelak - gelak je dalam hati..haha
erkk,len kali naik train kene hati hati .....haha hari yang pelik.

35 comments:

aqmalazmi said...

laki tu pegang amoi tuw kew??
HAHHA

Faziera193 said...

haha lawak..lawak..
garang jugak amoi tu eh..ish ish..

Anies Anessa said...

amoi tue syok seniri kot

Nisa said...

hahaha..marah betul amoi tuh

amalin @ elyn said...

mcm baca cite lucu lak. hahaha

ishiko said...

myb laki tu TERpegang dye.. haha

Aesya Zealous said...

wohooo adik gua penah kena gangguan seksual dlm train..perghh.

nur anis said...

haha..adoi amoi tu..garang betul..

Nur Anees Syafwah said...

kenape i rasa lelaki tu macam sopan eh? errrr.. -.-

shafinaz (: said...

"macam la aku nak tengok muke ko lagi" xp

cEro said...

pergh! drama sebabak dlm tren, jarang dapat ni..hehehehe

Cik Bucken said...

hahaha..mmg kalau time nek komuter je mesti ade mende pelik..hoho

Lysa said...

haha marah beno dia. kesian -_-

Anonymous said...

kita bakor je!

Fariq Jalil said...

kehkeh.. amoi tu sbnrnye nak ngorat mamat tu.. tu yg dia saja je tu.. :p


latest -
Follower Dan Visitor Tetap

student uitm said...

ahahaha~ amoi is not in a mood~ XD

:: ANNUR :: said...

haha. felek la amoi tuh. emo semacam. hai laa.

Unknown said...

weyyy
aku penah tau masa nak masuk ktm tu dia tolak2 aku. mmg tolak guna tgn, bukan tolak sbb tersepit ke hape.

Fahmi Mahat said...

err... aku rasa mamat tu kawan aku laa. .=_=

yang ngantuk tapi txleh tido,
Fahmimahat

Honey Bhulat said...

mmat tu cuba amik kesempatan la tu..ni nak marah nie..cepat tngkap dia then gari kat pkok kerngga!!!

fyy mokhtar said...

WKAKAKAKKAKAKAKKAKAKAK~~ eleh . seb baik lawak. ngekek :D

~MISS.DD~ said...

hahah..suruh amoi tumpang berak kat jamban comel mesti dia ilg stress..hahah

Indah Mulya said...

samseng samseng org skrg =.=

blog-tips-kurus said...

berhati-hati di jalan raya & dalam tren. :-)

Unknown said...

amoi tu yang perasan kot..:p

Izyan Masri said...

TAKYAH KTM LAH,MONORAIL PON BENDA MCM NI BELAMBAK DAH.LAGI2 TIME TENGAH HARI.SEMUA BUAT MUKA KEREK CARI GADUH JE XD

sjaa64 said...

hahahhahahahaahah....
ktm mmg,bersempit-sempit!

bila blog bercerita said...

hahahahahah....adoyaiii amoi 2 pon....laki 2 lak leyh mlayan lwn gado....isk3~~

nur aisya humaira said...

wakakap...knape tk naik corch wanita je...ke jamban naik corch wanita??
ngeh2?

ezza haniza said...

kahkahhhhhhhh,,,,,,,,kesian cik jambannnnn

...:i'm ezza haniza:.... said...

kahkahhhhhhhh,,,,,,,,kesian cik jambannnnn

~MISS.DD~ said...

hahah..suruh amoi tumpang berak kat jamban comel mesti dia ilg stress..hahah

cEro said...

pergh! drama sebabak dlm tren, jarang dapat ni..hehehehe

Anyss FidoTydo said...

kenape i rasa lelaki tu macam sopan eh? errrr.. -.-

Faziera said...

haha lawak..lawak..
garang jugak amoi tu eh..ish ish..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...