Sponsored by

Sunday, March 20, 2011

hot air ballon

semalam ,aku sempat pergi ke pesta belon panas malaysia .Banyak aktiviti dijalankan .Aku x nak ulas lanjut lagi ,tapi ni la gambar yang sempat aku ambik "guna kamera phone akak aku " haha ,nanti aku upload yang lain .Sementara neh sibuk exam ,so tak leh fokus kang :P


stay tune :).....

15 comments:

taufiq helios said...

wooo..sonok ko berjamban kat sana kan..ehe

zikeryhassan said...

walaupun tempat ni agak dekat dengan rumah aku, tapi aku tak pernah pergi pon

rj Etika said...

wah...ade ape lgi kat situ? tak penah pegi pon. -.-"

PandaRen said...

x bekesempatan nk pegi..
=(

mahirahkamal said...

HUHU
JAMBAN TAK AJAKKKK

fyy mokhtar said...

sibuk exam?? patot lah =='

misSbLurRy said...

ahahah lawak owh..norman kru mengadu kata ade ballon sadai emergency kat sbelah rumah dia....dah 2x kene

Yuni Aisyah said...

syoknyer....nak sgt g sane tp keje..huhu

NurAfizahMazlan said...

nak pegiiiiiii tp xde org nak bawakkan T__________________T

mishylipcious said...

sbtu ngn ahad g sne...tp x dpt tgk hot air balloon....sdey gler...:(

DOVE... said...

hey,i pun pegi.
hari sabtu.tp mse i smpai dh mendung,so dpt round2 jp plus mmg mse i smpai takde belon panas di udara.org tu ckp bsenye pg/ptg je dorg apung!
huh!
nyampah.

Nurul ♥ Hawa said...

xnapak pun ko!!!!!hahahaha

i am S!L4H.. said...

uuuyoooooo~~

Nurul ♥ Hawa said...

xnapak pun ko!!!!!hahahaha

NurAfizahMazlan said...

nak pegiiiiiii tp xde org nak bawakkan T__________________T

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...