Sponsored by

Friday, November 12, 2010

burung buat main

tgk tajuk entry nampak da gempak en ,silap ada yang pk lain haha..burung yang aku maksudkan adalah si Peanut ,hitam legam manis comel burung merpati belaan ku




die neh kan ,tiap kali aku panggil die buat dunno jek,kalau letak makanan mesti laju je datang.Kalau dilepas ,die pandai cari jalan pulang .Sbab tu zaman dulu gune merpati sebagai posmen .Mula2 ada dua ekor,siputih ,dia hilang mana tah.Dah la dua2 jantan ,mana nak bertelur ,jadi cam gay lak haha.adoyai ..kene cari pasangn baru tuk die ...sape berkenan lalala

6 comments:

Aliesya♥Amani said...

ko bela burung??owh demn..
ahahah

conbellydiobeterisme said...

biasa hehe ;D

BABY(MAMA AMANA&ARIEF) said...

comella nama blog ne...

Queen M said...

em..no offense but sy amek pest vertebrate management..actually pigeon is a PEST.die bwk byk penyakit and ade yg merbahaye melalui tahi die..so elok kot awk x bela die :)

but still..its up to you :))

conbellydiobeterisme said...

queen M;aku dah tak bela dah .dua ari lepas die dah mati dimakan musang yang tah dari mana datang..so im not worry about deceases or what right now..i'm just miss him ..thanks 4 advice btw..;D

conbellydiobeterisme said...

queen M;aku dah tak bela dah .dua ari lepas die dah mati dimakan musang yang tah dari mana datang..so im not worry about deceases or what right now..i'm just miss him ..thanks 4 advice btw..;D

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...