Sponsored by

Monday, November 1, 2010

di hack

baiklah ,hari aku nak cakap blog ini di hack!!!!!!!!!!!!,oleh 4 ekor dajal yang digelar spunks.....siap buat video lagi tuh ,tak leh belah,siot !!  tol,deym haha.Kalau nak kenal sape diorang ,takpe ,dieorang dengan baik hatinya letak gambar diorang skali ,maknanya diorang ade kat sini la -__-"

sebelum ni dua orang mangsa sudah dikerjakan ,kali ini aku pulak yang kene,tak sangka amaran sebelum ni rupanya petanda untuk kene ceit,tapi lepas diorang hack aku ,kiteorang pegi GENTING HIGHLAND!!diorang dengan selamba dono ,buat macam takde ape,tapi nampak jugak sengih2 ala beruk makyeh di muka mereka..But anyway,THANKS FOR HACKING ME,deym haha,korang baik hati2 dowh ...haha

p/s;nanti aku tunjuk video serta komen skali ,ape daa~

3 comments:

asfira aminuddin said...

macam mana boleh hack ni? seram pulak.

Bukan Gadis Comel said...

hahahaha!!!
Kesian lu. =D

asfira aminuddin said...

macam mana boleh hack ni? seram pulak.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...