Sponsored by

Wednesday, November 3, 2010

i'm going home

setelah puas berjalan kesana kemari ,sudah tiba masanya aku pulang ke kg halaman ,dan cuti berehat dari segala benda fb blog ,youtube sebab ,takde internet kat sana,jadi SELAMAT BERCUTI ,aku akan off sementara :)

baiklah ,sebelum aku off ,aku nak cerita ,masuk 6 haribulan sebelas adalah hari yang aku ingat sampai bila2,itu adalah tarikh kematian rakan baikku sejak kecil,emi .Memorimu tetap terpendam sampai bila2.Aku rasa macam baru semalam bersembang dengannya ,rupanya masuk 6 hari bulan ni genaplah satu tahun kematiaannya .Al -fatihah buat arwah.Ajal maut siapa tahu ,entah2 lepas ni aku pulak ,ampunkan dosaku Ya allah.

7 haribulan pula adalah tarikh kelahiranku ,aku tak sangka arwah pergi betul2 hampir dengan tarikh aku lahir.
Itu lah takdir ,hanya Dia yang tahu .

BYE..

2 comments:

cKyN WaN said...

alfatihah buat arwah~

selamat bercuti!

cKyN WaN said...

oh. happy besday in advance! hehe

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...