Sponsored by

Saturday, July 2, 2011

semayang subuh dalam mimpi?














bile aku fikir balik.............



24 comments:

Shupalula --' said...

HAHAAHA. senangnye idop kau semayang subuh dalam mimpi XD

amranaiman said...

jom2 tdo jap g x bgun subuh

miss ct said...

Assalamualaikum im..
erk.. betul ke?? klu xsolat tu..qada' balik ya =)

misSbLurRy said...

aku selalu mcm gitu....ahahah

cik_paan said...

kahkahkahkah..
tu sebab disuruh tido awal
supaya subuh tu khusyuk, bukan main taram je

Anif Abdullah @Mr AA said...

haha..kdang2 gitu laa.. :p

azwa amani said...

laaa... boleh pula macm tu ek.. jgn ..lpe qada... ke ada pun dalam mimpi huhu

AkuZ.. said...

ahaha baik qada' je kalu ragu2..

Rain said...

penah jadi mcm ni..bila bgun tido. mamai sgt smp xleh beza realiti ngan fantasi.. cam harry poter jerk..

fyy mokhtar said...

kentut je ingat memang la semua lupa :lariiiiii

Adam Idris said...

hahahhaha kelakar lahhhh...haha

♥GAdiSMeRaHJaMbU♥ said...

HAHAHAHA!!!
i rase i pun penah jadi camni.
hampeh! :P

syafiqakarim said...

haha bole pula macam tu ;p

shida'R said...

hehe..cute lah kartun nih =)

zikeryhassan said...

errrkkk? aku pon kekadang macam tu gak

Halusinasi said...

haha, pernah jugak solat dlm tdo^^

Ena.Adrina said...

haha. itu sumpah comel :P

Ummi Atthiyah ILS said...

hahaha. adess, sengal!

Namee Roslan said...

jamban!!! wah lama x mai...rindu plak....:D busy..nk jalan2 blog org dah tak menyempat! :(

hahahha, entry kelakar. namee pun salu je sembahyang dlm mimpi. tp mak namee dia pandai...dia pegang rambut..tengok basah tak. hahah

jamban..mari lah ke rumah kita juga. selamat hari rayaaa :) hehe

fatin aiQa said...

Alololoh. Senang nya hidup dia. :)

Finaz Jaafar said...

hahahah..gila gempak ! adehh..

Faraa Eiman's said...

wuuu ~ kdg2 pernah rase gax macam nieyh T.T

NURUL AINI NORAZMAN said...

hahahah~
lawak,.mmg pernah rasa mcm ni la

akmalhilmi said...

pernah terjadi weyh
hahaha

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...