Sponsored by

Sunday, January 9, 2011

super busy

minggu neh ade banyak quiz ,ade banyak test ,jadi aku tak leh kuar kemana2 ,berkurung dalam bilik sentiasa .Lagipun duit bleh jimat .Minggu neh jugak aku tak teman abang aku berniaga,nnt letih tak cukup tido naya.Kebelakangan nih jugak badan cam tak sihat ,kejap deman ,kejap ok tambah selesema plak "eh manjanya die ,ala buchuk2"...lantak la ,blog ini teman aku sentiasa ,aku nak bebel dalam blog neh lah haha..Dah 2 tahun lebih jamban comel teman aku hehe,its like my alter ego,i kept everything that i feel in here...Doakan jamban untuk exam minggu neh..GAMBARUZOOO~ ..





nak jimat wang dan masa,makan megi sudey ,aku malas nak bergerak lepas nih.


candid by syafiq.





aku carik2 gamba2 lame tetibe terjumpe aku wat rambut botak no dua (mata alat mesin potong rambut) haha

gambar 2 tahun lepas,suci je muke haha

1 comment:

Anonymous said...

gud luck! kalau tak nak jadi tukang kebun kena belajar sungguh2 ok.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...