Sponsored by

Wednesday, August 17, 2011

kadang kadang kite selalu tertipu


 kadang - kadang kite selalu tertipu dengan kecantikan ,
cantik bukan terhad pada wanita sahaja ,tapi ada golongan lain ingin kelihatan cantik ,
dan tidak mustahil ,kita akan tergoda dengan golongan ini ,kerana teknologi bertambah maju ,
semua nya menjadi kenyataan bagi mereka ,haha ,

"wah cantiknya die ,lengkap satu pakej beb ,woot woot "

tetapi ,indah khabar dari rupa bila

...."hai abang *suara gharau"
waktu itu.....
dengan sekelip mata ,imaginasi indah kita ,musnah bak"WTC di hempap kapal terbang ".....aduhai.
suatu hari nanti tidak mustahil ....



"ape ko nak cakap nih ???"

ko pikir la sendiri ,potong stim betul!!...adios.

layan nih ,mangsa kecantikan yang bukan asli hak hak hak !!!





P/s: jangan tertipu dengan kecantikan ,pesanan ikhlas dari JC :P



24 comments:

haikalblank said...

aku pernah tertipu dan serius aku drop giler dalam seminggu.

kena bahan member lagi. HAHAHAHAHA

Jamban Comel said...

tu la kite tak tahu dalaman die camne en?hak3 :)

yunZ said...

haha..tapi aku memang cantik..boleh gitu

nanad said...

heh..berhati2 selalu..pes time dtg sini, follow anda jambancomel ^^

A.I said...

adoi la pun.
tapi memang ah depa nih pon cun sungguh2.
mmg lekas la nak terpukau.. grr

Nurulee said...

haha mereka mereka ni pakej lengkap kalah pempuan sbenar~

cuma tang suara xleh nak repair. :hoho

Amna.Qadeeja said...

haha dgn suare pengsan ! ;D

blog-tips-kurus said...

cantik di mata, < cantik di telinga kah??

Umie Artoqiemie said...

sah ke idak sahur aku pagi ni layan video bapok2.. hahahaha!

kaizen said...

pastikan yg original!! hhaahah

peachippo said...

peh. tak snggup den nak dgar..hehehe..
larrrriiiiiiiikkkkkk !

nazihah ramli said...

aiyooooooooo emam !
geliii~
hahahhaa, tgk yg ratu pondan dkt thailand tuh..
seriously lg cantek dr pmpn..
klu jmp dpn2 confirm tertipu :DD

[k]o{q}i[n] said...

lol..

~tYa~ said...

tia salu je maen2 teka2 ngan member2..nampak je pompuan lalu "haa..tu pompuan ke laki"
tapi kalau nyah ni..kite leh nmpk jugak perbezaan die..

SyazwanSarawak said...

mesti ko pernah terkena kan? lololol

Wadi AR said...

aku nak tergelak sampi idong aku dah xde lubang

fyy mokhtar said...

hahahha :)

Kgibs said...

seriously kelakar ROTFL..

khairiyah said...

haha..tapi kan,orang cakap aku segak..cmne lak tuu?? :P

vampire and his lady said...

gross shial. haha

miZz_nizZ said...

hahaha..gang2 ni mkin byk.geli aku.haha

miZz_nizZ said...

hahaha..gang2 ni mkin byk.geli aku.haha

Cik Ice said...

Pon niyh ada yg lebih cantik dr perempuan sbnar..

Encik JI said...

weh. vdeo apa tu?? arh. kus pose aku. hahaha

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...