Sponsored by

Wednesday, January 13, 2010

semalam

p/s:ade orang cakap makan banyak garam lidah jadi panjang betul ke?

SEMALAM,

Aku tgah syok bermain fb ...tetibe dibenak akalku terfikir..eh esok nak pakai baju ape ek?aku tahu mesti ade orang ade ingat 'eh esk nak pakai baju pon nak kene pikir banyak ker?,ko nih macam anak dara ler'..maaf tidak bagi aku.Aku terpaksa fikir awal2 sebab bile dah bangun esk pagi senang la ..tak yah susah2 nak pilih baju saut jek..sebab malamvharinya dah difikirkan penyelesaiannya..hehe


Lalu ku buka almari bajuku.'.prekkk!'..aik!!mane baju2 aku?'mangkuk hayun mane yang ambik nih?'mencarut aku dimulut..s@#&,takkan ade orang nak kenekan aku kowt..aku tau la aku banyak wat jahat,tapi jangan la baju aku jadi mangsa..'.sedang asyik melayan perasaan bengang di hati,ade seorang hamba allah ni dengan hati yang kering menegurku..."weh cube ko tgk dalam baldi tuh,dah macam gunung everest dah aku tgk,macam bertahun2 ko tak basuh,pastu salahkan orang baju kene curi"...ha!!pada masa itulah baru ku perasan ,baldi merah tinggi agak2 30cm tuh dah penuh dengan baju2ku...la!!tak pasal2 aku hangin satu badan ....siot betoi...dan bagi men'cover' maluku dengan rakanku.."aku tunggu cuti sem minggu depan,aku kumpul banyak2 ,nanti boleh basuh kat umah"hehe....kata aku dengan muke seposen...



p/s;cerita ini adalah bukan rekaan,orangnya masih idup,ade kene mengena dengan orang hidup..nama tak boleh disebut,diceritakan oleh kawan kepada kawan aku kepada aku...(berbolit lidah ni ha)...haha

2 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...