Sponsored by

Thursday, July 1, 2010

ape neh

hari nih aku men futsal balik kul 3 pagi then lepak2 sampai la kul 4.Padahal pagi tuh nak pergi uniten ambik offer letter.Sampai la aku tertido hingga pukul 3 petang haha.(subuh sempat ).Pastu lpas bangun baru teringat nak ambik surat tuh ,seb baik pejabat tutup pukul 5.Jadi bergegas la ku dengan bergayanya memakai baju dan jaket berserta seluar jeans yang baru dibeli dua tiga hari lepas rasanya.Pantas aku menaiki kereta dan memcut laju ke jalan raya.


Namun,dalam perjalanan antara cheras ke sungai beli ,tetibe jalan jam pulak dah ,agak2 45 minit stuck dekat sane,alahai,dalam pukul 415 baru la sampai uniten.Sampai je disana ,aku berlari anak ke pejabat registrar .Sampai je "akak bleh ambik offer letter ,kata satu hari bulan kan?",soal aku."dik ,sorry la ,adik kene ambik 5 hari bulan sebab registrar dah tukar pagi tadi .Diorang suruh akak cakap macam tuh."jawap akak yang jage kaunter tuh.Nasib baik akak tuh ayu ,redup jap hati aku yang membara."apa ?,nape tetibe tukar last minit ,aduyai !,abis tuh ramai tak yang datang ambik?"tye aku lagi ."tadi ade sorang budak dari serawak datang ambik"...perghh,bapak kesian ..haih uniten .Sebelum pulang sempat beli nasi arab ,seb baik ,berbaloi sket aku datang haha.sekian

8 comments:

Sesumpah said...

admin uniten mmg camtuh.


mcm haram.

conbellydiobeterisme said...

adoi,penat tau tak nak pi sane ...sabo je la haha

Nur Su'aidah said...

kau kata nak tido lepas tuh?? hahahah! boleh lak kau g lepak~

Manager Tandas KLCC, Takamine Kiyomaro said...

eh asal x amik online je

uni gua print o9 je

hehe maju kan?

conbellydiobeterisme said...

suaidah:hehe,lepak skejap la mandi,pastu tdo bgun subuh tdo .ha..,haha badan berpeluh terus tdo naya ..



tuan tandas:tu la beb,padahal uniten maju dah ,tapi suh ambik sendri ,DIY katanya haha..on9 kan senang.

conbellydiobeterisme said...

suaidah:hehe,lepak skejap la mandi,pastu tdo bgun subuh tdo .ha..,haha badan berpeluh terus tdo naya ..



tuan tandas:tu la beb,padahal uniten maju dah ,tapi suh ambik sendri ,DIY katanya haha..on9 kan senang.

conbellydiobeterisme said...

adoi,penat tau tak nak pi sane ...sabo je la haha

Sesumpah said...

admin uniten mmg camtuh.


mcm haram.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...