Sponsored by

Saturday, November 20, 2010

cuti2 mesia weh

Berada dirumah tanpa berbakti ,dengan hanya mengumpul lemak amat membosankan diri.Jadi ,dikabarkan ayahku kami bakal pergi ke Bukit Gambang City Waterpark seolah pemecah kebuntuan kebosan aku yang amat.Hari keluarga Bp chemical akan diadakan disana.Gambang waterpark,dikatakan antara wet park yang terbesar diasia.Pergi ke sana ,sudah lama aku impikan.Sekadar mendengar kabar dari rakan yang pernah ke sana,amat memeritkan diri.Namun semalam ,hari sabtu bersamaan  20 haribulan 11 ,2010 ,aku jejakkan kakiku kesana dunia ,yeah.





Dengan bayaran 20 ringgit ,anda boleh bermain pelbagai jenis permainan yang disediakan ,antaranya ,ombak tiruan ,slide tunnel dan lain2 aku malas cite.Yang paling best adalah yang luncur tu lar.Rasa nak tercabut jantung neh mak oi,laju dan kepala rasa cam nak hantuk ke dinding .



Sebenarnya ,pengusaha tempat ini juga adalah orang yang sama yang telah bukak Sunway Lagoon .Jadi beruntung la bagi kami golongan yang tinggal di area kuantan nak bermain air ,sebab nak pegi sunway lagoon ,jauh beb.




Malam harinya pula ,makan malam telah disediakan.Selain ,acara Cabutan bertuah turut diadakan sambil-sambit tetamu menjamah selera mereka.Bukan itu sahaja,acara karaoke turut diselit antara cabutan bertuah.Hadiah tahun ini amat lah hebat2 belaka,mesin basuh,handphone,hebat la katakan.Tapi apa yang syok nya,kami dengan no cabutan 067 telah memenangi TV PLASMA 42 inci daripada LG!!!!!!!!!!!!!!!!!giler beb,iaitu hadiah yang paling utama,tak penah hayat dapat no satu.Syukur ke hadrat ilahi dengan limpah kurnianya.. zaaaaz~



p/s;jamban ade jugak karaoke nyanyi lagu mencari jodoh dari Wali Band,sesuai memikat gadis2 yang hadir ,kiddin ;p

4 comments:

Asma said...

wah bestnye menang tv!!!! congrats!

sopy pelangi said...

bercuti :)))

jambancomel said...

come2 to gambang waterpark

conbellydiobeterisme said...

come2 to gambang waterpark

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...