Sponsored by

Monday, March 28, 2011

beze antara bodoh dan pandai



Apa beza antara orang yang bodoh dan pandai?.Sape tahu jawapan die cakap kat aku ,aku bagi sposen .
"ala orang pandai mesti la pandai berfikir ,bagi ape soalan semua boleh jawap."
eh iye ker,tak jugak ,itu belum cukup nak kate orang tuh pandai ,ade jek sorang pak cik neh tak pegi skolah ,boleh je berjaya ,sebab banyak dari segi pengalaman .Tak semestinya ,lulus spm dengan pangkat A+ je semua ,dah kire pandai habiss ."belajar stakat nak exam buat ape ".

Kalau orang pandai bagi idea ,mesti semua orang nak tengok ,abis tuh orang yang kurang pandai macam mana .Cuba tengok gamba- gambar neh.hehe



































































19 comments:

Raden said...

aku tak dpt straight As mase spm tp DL tetiap sem mase degree











waahh..tipunye..

Nabiha Zaidi said...

haha.. sangat stupiD..

Nabiha Zaidi said...

haha.. sangat stupiD..

Nur-Za Marlyana Mohd Kamal said...

hee. sy time spm pun bese, time abis spm pun bese P

redzuan ridz said...

hahaha, sengal gler. aku setuju dengan ang SPM A semua xbermakna dia da pandai.

walaupun SPM aku dulu 7A and pointer STPM aku dlu aku ambik 3.83 and now aku study kat UM. aku still rsa yg diri aku ni bodoh lagi ilmu n knowlede aku ibarat setitik air je.

so A byk bukan bermakna kita ni pandai. pandai ni kalau nk tafsirkan maknanyaya meluas dr plebagai perspektif. kalau dia pandai dlm pelajaran , doesn't meant dia pandai juga dalam bab teknikal dan kemahiran n bla bla bla.


jmput klik baca ni ==> Kisah Teladan : 7 Perkara Ganjil

Indah Mulya said...

gambo yg awesemmmm!n sengal pn ade..tp tula,spm bkn sgalanya.. ada X baru ada sgalanya..hua2 =p

Nazrul Ashraff said...

wakaka...aneh..and pervert

fyy mokhtar said...

wakakakaka ~~ ta bole blah. tapi mang betul pun. ramai yang pandai tapi buat pangai caamkat ats tuh. suke lah pic gajah duduk atas owangg tuh. comel. wakakkaa

Anonymous said...

agree with u....:)

Anonymous said...

Assalam...Bw dari Bloglist BCRoom.net

Tak ada A pun SPM...sob3.but what pass is pass...yg penting future...apsal banyak sgt gambar pasal stupid nieh...ha3.rajin sungguh cari yer...

Entri Terbaru : ►Motivasi : Bantuan Waktu Susah

kay_are said...

spm ok r.. tapi x kesah.. sekrang dah ade keje kre ok r tu kan?

Sukan Star And Troll said...

=)

Farhana Jafri said...

ala stakat dpat straight a dlam exam.. pe de hal~~ otak dy suke mnghafal la tu.. xd a xbrmkne gagal dlam hidup.. be stupid be creative maa~~ msing2 ade rezeki msing2.. gagal spm xbrmkna gagal dlam hidup~~

jemput singgah sini ANASAURUS :)

Hanim Mahali said...

masih memikirkan perkaitan antara gambar dan perkataan-perkataan tu... stupid sangat kah aku sampai tak paham ni...? haish

ann dhaniah said...

haha..sengal toi gambo2 nie..hoho

ann dhaniah said...

haha..sengal toi gambo2 nie..hoho

Farhana Jafri said...

ala stakat dpat straight a dlam exam.. pe de hal~~ otak dy suke mnghafal la tu.. xd a xbrmkne gagal dlam hidup.. be stupid be creative maa~~ msing2 ade rezeki msing2.. gagal spm xbrmkna gagal dlam hidup~~

jemput singgah sini ANASAURUS :)

Nur-Za Marlyana Mohd Kamal said...

hee. sy time spm pun bese, time abis spm pun bese P

Mish Apple said...

haha.. sangat stupiD..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...