Sponsored by

Friday, July 15, 2011

muke aku masuk tv -promo graduan aspire 2011

Malam tiga hari lepas ,aku secara kebetulan ,menjadi salah seorang pelakon dalam iklan  promo :

Graduan Aspire 2011,
16-17 Julai 2011
Kuala Lumpur Convention Centre Malaysia

turut bersama aku dalam video ini ialah ,Taufiq Helios dan Keyrul.Kalau di ikut kan ,dah berapa shot dah kiteorang ambik ,dan semuanye tak jadi sekerat jalan ,sebab tengah dah jadi elok jek ,kiteorang gelak ,hak3.Jadi bedal je la yang mana jadi hehe .



ini video yang telah siap di edit dan di rakam ,saksikannya dengan penuh girang .
note :aku yang pakai topi tuh hak3 .





link 1tube *untuk lebih hebat dan besar kapasiti videonya.

Best kan ?*bagi sesiapa yang dah klik tengok ,Jadi pakat ramai - ramai pergi ke sana ,jangan lupa singgah di booth "MDEC" sekali yep .

kerjasama antara


dan juga



terima kasih di ucapkan :).


p/s;
Kalau sape perasan la ,dalam video tu aku cakap "aku on kau on la!" ,patut nya "kau on ,aku on la!" ,berbeza maksudnya hak3 ,ape jadahnya !.Lepas ni ade the making of pulak haha ,tunggu~

saksikan the making versi koqin @ along the path with koqin's life disini

2 comments:

[k]o{q}i[n] said...

dh jd retiss... untunglah...

yunZatie said...

retissss weehhhhhhhh..haha

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...