Sponsored by

Sunday, December 18, 2011

proposed by a stranger

Ini adalah video yang bagi aku amat jarang dilakukan sesetengah orang masa kini .Dilamar lelaki pilihan keluarga dan tidak tahu menahu langsung tentang perihal lelaki tersebut,namun terpaksa menerimanya .Kisah ini atau video ini telah dikongsikan oleh kawan aku ,afyka tentang sahabat baik dia yang telah dilamar lelaki pilihan keluarganya.Tetapi pada awalnya tidak dipersetujuinya ,namun keikhlasan hatinya membuka minatnya.

Apa yang menariknya ,bagaimana the way si lelaki tersebut memikat hati si dia ,dengan kata lain ,cara dia propose amat menarik minat semua pihak .Siapa sangka seorang lelaki sanggup berbuat demikian ,demi mengambil hati si dia.

cuba hayati video ini ada kisah yang menarik untuk di pelajari ,dan ucapan terima kasih pada afyka dan dena sebab bagi aku keizinan post video ini.



Semoga mereka berdua bahagia sepanjang hayat ,benda yang baik tuhan akan tolong ,semoga sampai ke jinjang pelamin insyaallah.Gud luck!. btw selamat bertunang .

p/s;
seryesly ,masih banyakkah lelaki seikhlas lelaki nih? aku salute habis beb.Kalau aku pon nak jadi cam lelaki tuh ,insyaallah ,niat hati mesti ikhlas ,niat kerana Allah bukan saje - saje beb.

8 comments:

Cik Zura :) said...

serius, memang terharu sampai nk nangis tengok video ni :')
oh , kalaulah ada lagi lelaki seikhlas ni untuk saya.

Farah Farhana said...

suwetttttttt

Afyqa Shamsuddin said...
This comment has been removed by a blog administrator.
Afyqa Shamsuddin said...

sebenarnya dena kenal lelaki ni, he's not a stranger to her. dena kenal, just mcm dia kata, dia typical teenagers yg kadang2 rasa nak dengan orang yg dia suka bukan pilihan parents. Berkat doa segala solat istikharah ni lah resultnya, dena terima dengan hati yg terbuka :) ehihi ada sikit misunderstanding disini.

jambancomel said...

owhh ,sry for that misunderstanding ,tq iqa :)

Afyqa Shamsuddin said...

heheheh sesame :)

FizaFizz said...

sweetnyaaa~

okeh..ni dah kali ke3 aku tgk video ni kat blog2..dan ni kali ke3 juga aku komen 'sweetnya depa nihh' HAHA!

Anonymous said...

how sweet is that right ? mane ade yang sanggup buat mcam tuh zaman sekarang nie...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...